SZOBAFOGLALÁS, SZÁLLÁSHELYEK, ÁRAK

Az oldalon megjelenített árak személyenként vagy szobánként értendők?
Az árak mindig éjszakánként és személyenként, értendők, a szobák férőhelyei alapján. Természetesen a szobatárs nélküli elhelyezés is megoldható, erről bővebb információt a szálláshelyek elérhetőségeinél kérhet. A pótágy és a reggeli ára természetesen mindig személyenként és éjszakánként értendő.

Hogyan foglalhatom el a lakást / kapom meg a kulcsot?
Az érkezés pontos időpontját előzetesen, telefonon kell jelezni. A kulcs és a szoba átvétele időpont-egyeztetést követően, személyesen történik.

A szoba ára mit tartalmaz?
Arról, hogy az ár pontosan mit foglal magában (pl. reggelit és adókat), részletes leírást talál szálláshelyenként..

Mi történik, ha későn érkezem a szállásra?
Amennyiben az Ön foglalása bankkártyával garantált, a szálláshely egész éjszaka fenntartja a szobafoglalást.
A szállásnak csupán tudnia kell róla. Kérjük, hogy ilyen esetben közvetlenül a szálláshelyet értesítse a későbbi érkezésről. Lehetséges, hogy elkérik a bankkártya-számát garanciaként. A szálloda elérhetősége a foglalás visszaigazolásán található.

Az érkezési időpontom váratlanul megváltozott. Mi a teendő?
Kérjük, azonnal tájékoztassa a szállásadót a foglalás-visszaigazolásban megadott elérhetőségeken, melyeket honlapunkon is megtalál.

Hogyan fizetek a lefoglalt szobáért?
A megrendelt szolgáltatás ellenértéke közvetlenül a szálláshelynek euróban, ill. az aznapi árfolyam szerinti forintban egyenlítendő ki. Minden szállodánál fizethet készpénzben. Egyéb fizetési mód (pl. átutalás) a szálláshely és a vendég közötti megegyezés alapján lehetséges.
...............................................................................................................................

 
BIZTONSÁG ÉS ADATKEZELÉS
 

A foglalás során megadott személyes adataim biztonságban vannak?
Igen! A rendszer az Ön személyes adatait biztonságban kezeli. Ezen rendszerben az információk irodánkhoz jutnak el, illetéktelenek nem juthatnak hozzá.

Ha megadom az e-mail címemet, nem fognak elárasztani a spamek?
Nem! Ügyfeleink személyes adatai kizárólag az általuk megrendelt szolgáltatások biztosításához szükségesek. A személyes adatok megadásakor rögzített telefon, fax számokat és e-mail címeket kizárólag a megrendelt vagy lekért szolgáltatások egyeztetése során szükséges kommunikációhoz vesszük igénybe.
A rendszerbe beérkezett személyes adatokat kizárólag a megrendelt szolgáltatást teljesítő szolgáltatónak (pl. hotel) adja tovább.

Ha érdeklődni szeretnék a weboldalon keresztül, akkor regisztrálnom kell előtte?
Nem, ha érdeklődni, ill. foglalni szeretne, ahhoz nem szükséges regisztrálnia magát a weboldalon.

...............................................................................................................................

 
FOGLALÁS MÓDOSÍTÁSA, LEMONDÁS

Hogyan tudom módosítani a foglalásomat?
Visszaigazolt foglalás birtokában Önnek lehetősége van még módosítani, ez esetben kérjük igényét jelezze az adott szálláshely valamelyik elérhetőségén.

Hogyan tudom lemondani a foglalásomat, és ez jár-e valamilyen költséggel?
A szállás lemondására vonatkozó feltételek a szállás lemondásának idejétől függnek. Az erre vonatkozó szabályokat megtalálja szálláshelyenként.

...............................................................................................................................

 
EGYÉB FONTOS KÉRDÉSEK

Ingyenes-e az oldal szolgáltatása?
Igen, szolgáltatásaink teljesen ingyenesek! Semmiféle rejtett költség nincsen! Önnek csak a szobáért kell fizetnie, közvetlenül a szálláshelynek.

Házi kedvencemet magammal tudom hozni?
Szeretnénk kérni vendégeinket, hogy a szálláshelyeket legyenek szívesek minden esetben előre tájékoztatni, ha kisállatot szeretnének magukkal hozni.
Amennyiben az adott magánszállás tulajdonosa engedélyezi a háziállatok tartását az apartmanban/szobában, az a legtöbb esetben árral együtt van fent oldalunkon, az adott szállásnál feltüntetve.