SZOBAFOGLALÁS, SZÁLLÁSHELYEK, ÁRAK
Az oldalon megjelenített
árak személyenként vagy szobánként értendők?
Az árak mindig
éjszakánként és személyenként, értendők, a szobák férőhelyei alapján. Természetesen
a szobatárs nélküli elhelyezés is megoldható, erről bővebb információt a szálláshelyek
elérhetőségeinél kérhet. A pótágy és a reggeli ára természetesen mindig személyenként
és éjszakánként értendő.
Hogyan foglalhatom el a
lakást / kapom meg a kulcsot?
Az érkezés pontos
időpontját előzetesen, telefonon kell jelezni. A kulcs és a szoba átvétele
időpont-egyeztetést követően, személyesen történik.
A szoba ára mit
tartalmaz?
Arról, hogy az ár
pontosan mit foglal magában (pl. reggelit és adókat), részletes leírást talál
szálláshelyenként..
Mi történik, ha későn
érkezem a szállásra?
Amennyiben az Ön
foglalása bankkártyával garantált, a szálláshely egész éjszaka fenntartja a
szobafoglalást.
A szállásnak csupán tudnia kell róla. Kérjük, hogy ilyen esetben közvetlenül a
szálláshelyet értesítse a későbbi érkezésről. Lehetséges, hogy elkérik a
bankkártya-számát garanciaként. A szálloda elérhetősége a foglalás
visszaigazolásán található.
Az érkezési időpontom
váratlanul megváltozott. Mi a teendő?
Kérjük, azonnal
tájékoztassa a szállásadót a foglalás-visszaigazolásban megadott
elérhetőségeken, melyeket honlapunkon is megtalál.
Hogyan fizetek a
lefoglalt szobáért?
A megrendelt
szolgáltatás ellenértéke közvetlenül a szálláshelynek euróban, ill. az aznapi
árfolyam szerinti forintban egyenlítendő ki. Minden szállodánál fizethet
készpénzben. Egyéb fizetési mód (pl. átutalás) a szálláshely és a vendég közötti
megegyezés alapján lehetséges.
...............................................................................................................................
BIZTONSÁG ÉS ADATKEZELÉS
A foglalás során megadott
személyes adataim biztonságban vannak?
Igen! A rendszer az Ön
személyes adatait biztonságban kezeli. Ezen rendszerben az információk
irodánkhoz jutnak el, illetéktelenek nem juthatnak hozzá.
Ha megadom az e-mail
címemet, nem fognak elárasztani a spamek?
Nem! Ügyfeleink
személyes adatai kizárólag az általuk megrendelt szolgáltatások biztosításához
szükségesek. A személyes adatok megadásakor rögzített telefon, fax számokat és
e-mail címeket kizárólag a megrendelt vagy lekért szolgáltatások egyeztetése
során szükséges kommunikációhoz vesszük igénybe.
A rendszerbe beérkezett személyes adatokat kizárólag a megrendelt szolgáltatást
teljesítő szolgáltatónak (pl. hotel) adja tovább.
Ha érdeklődni szeretnék
a weboldalon keresztül, akkor regisztrálnom kell előtte?
Nem, ha érdeklődni,
ill. foglalni szeretne, ahhoz nem szükséges regisztrálnia magát a weboldalon.
...............................................................................................................................
FOGLALÁS MÓDOSÍTÁSA, LEMONDÁS
Hogyan tudom módosítani
a foglalásomat?
Visszaigazolt foglalás
birtokában Önnek lehetősége van még módosítani, ez esetben kérjük igényét
jelezze az adott szálláshely valamelyik elérhetőségén.
Hogyan tudom lemondani a
foglalásomat, és ez jár-e valamilyen költséggel?
A szállás lemondására
vonatkozó feltételek a szállás lemondásának idejétől függnek. Az erre vonatkozó
szabályokat megtalálja szálláshelyenként.
...............................................................................................................................
EGYÉB FONTOS KÉRDÉSEK
Ingyenes-e az oldal
szolgáltatása?
Igen, szolgáltatásaink
teljesen ingyenesek! Semmiféle rejtett költség nincsen! Önnek csak a szobáért
kell fizetnie, közvetlenül a szálláshelynek.
Házi kedvencemet
magammal tudom hozni?
Szeretnénk kérni
vendégeinket, hogy a szálláshelyeket legyenek szívesek minden esetben előre
tájékoztatni, ha kisállatot szeretnének magukkal hozni.
Amennyiben az adott magánszállás tulajdonosa engedélyezi a háziállatok tartását
az apartmanban/szobában, az a legtöbb esetben árral együtt van fent oldalunkon,
az adott szállásnál feltüntetve.